2010. júl. 24.

Life In A Day többek között

Egy apró kis akadály elég ahhoz, hogy feladjak bármit. Elvileg ma van a Life In A Day filmforgatás, melynek a lényege, hogy a világ bármely tájáról, bárki beküldheti a mozgóképen dokumentált július 24.-éjét, s a beérkező megannyi anyagból egy film készült a 2011-es Sundance Filmfesztiválra. Ha bekerül az alkotásod, a neved a stáblistára jut, s 20 szerencsés személyesen is ott lehet a bemutatón Salt Lake City-ben. Az projekt producere Ridley Scott(Gladiátor, A nyolcadik utas: a Halál, Mennyei királyság), rendezője pedig Kevin Macdonald. Gondoltam, én is próbálkozom, tegnap úgyis elővettem Kittyt, hogy megpróbálja kicsit coverezni, aztán persze a Windows Movie Maker bedöglött, s úgy döntöttem, hagyjuk a fenébe. Ha valaki tud ajánlani jó videószerkesztőt, megköszönném!
Ma reggel is voltunk Dudival állatorvosnál, már szinte a régi önmaga, legközelebb augusztus 4-én kell mennünk varratszedésre. Szegénynek a lába viszont elég sebes az éjszakai fogság miatt, mondta is az orvos, hogy vegyünk egy kertes házat. :) Ha felírja receptre, mindenképp! :)
Majd a Szellemíróról meg az Eredetről írok egy kis kritikát, mert az előbbi nagyon megfogott, az utóbbi meg majd hétfőn fog. :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése