2010. júl. 17.

If I'll find my dreams in a raunchy bag, I'll pass them to the sender back...

Voltunk strandon, pompás kis beszámolót rittyentettem a dologról. Magamban. aztán elment a kedvem az írástól és annyiban maradt. Valószínüleg mindennel ez lesz. Mindig valaki más aratja le a babérjaimat, hiszen annak idején azt hittem, hogy én fogok először csókolózni az osztályban, erre a legjobb barátnőm, na meg mindenki beelőzött. aztán jött minden, szépen sorban, az írás, a sorozatok, a zene, a sötét hangulat, de azt hiszem, ameddig én nem teljesítettem minden elképzelt küldetésem, addig mindegy is, hadd legyen mindenki boldog a helyzetében, velem meg majd csak lesz valami. Amúgy tegnap volt egy nagyon találó párhuzamom, ami nagyjából úgy szólt, hogy az Office olyan, mint a szex. Mármint Steve Carell Office című sorozatára gondolok és nem a  Microsoft programjaira.
Ma csináltattunk zöldkártyát a ZP-ben, néztem Chuck-ot és találtam benne egy gyönyörű dalt, ahogy meghallottam, tudtam, hogy Bon Iver, úgyhogy addig nem is nyugodtam, míg le nem töltöttem. Gyönyörű. :)
                  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése