2010. júl. 30.

Gary: "Én csak úgy hívom, orosz tengeralattjáró zene."

Manapság már nem pofátlanság és tiszteletlenség zenét letölteni? Imádom Gary Lightbody muzsikáját, legyen az Snow Patrol vagy Tired Pony projekt, de sajnos nem tudom megvenni az albumokat, s ha meg is tenném, nem tudnám rátenni a zenét a mobilomra, így felesleges lenne. De ettől még tisztelem őket, s mennék én minden koncertjükre is, csak az a baj, hogy nem vagyok hegy. Vagy Mohamed. Szóval, messze vannak. De azon az egyetlen budapesti koncertre becsületesen megvettem a jegyet. :) (L)
Július 12-én jelent meg a Tired Pony, The Place We Ran From című albuma, s az előtte bemutatott két dal alapján már nagyon vártam, hogy hallhassam a teljes anyagot, de sehonnan nem tudtam letölteni. Tíz perce döntöttem el, hogy jövő héten, valahol külföldön megveszem, de azért utoljára megnéztem, hátha felkerült, s láss csodát, egyetlen árva torrent várt rám a honlapon, csak rám. :) Olyan gyönyörűek az új dalok. Bocsánatot kérnék az alkotóktól, hiszen ők nem azok a fajták, akik milliókért mennek bulizni valahova, s csak azért pénzt kapnak, ha pózolnak. Ők alkotnak, dolgoznak, güriznek és nincs három villájuk és négy luxuslakásuk. Ők igazi zenészek.
Amúgy ez a kép tiszta MÜPA, Soroksári út, nem? Vagy csak nekem? :) Az egyetlen dolog talán az a környék, amit nem bánok az Eötvössel kapcsolatban. Imádom a nemzetis és müpás estéket.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése