2010. jún. 14.

Tiszta kosz, meleg és lustaság


A nagyon jól elsült péntek este után, szombat reggel iszonyat korán keltem, s még délelőtt, a kánikula előtt elindultam nagymamámékhoz, hiszen estére jegyünk volt nagynénémmel a Tháliába, a Tiszta kosz című előadásra. El sem tudom mondani mennyire tetszett, nem is igazán a darab fogott meg, amely nagyon rövidnek tűnt és nem volt benne szünet, hanem inkább a hangulat és Póka Angéla, valamint Szabó Győző hihetetlen hangja. Előbbi szerintem bármit el tudna énekelni, de mégis a blues és a ghospel áll a legjobban neki, utóbbi jó kis orgánummal született, így inkább ajánlanám, hogy maradjon a bluesnál, mert ott nem foghat mellé. A zenészek is lehengerlőek voltak, sokszor improvizáltak a színészek és ők is, s bár nem volt közel sem teltház, vastapsot kapott az ötfős társaság. Aki jó zenére vágyik, na meg egy kis színházra, uzsgyi!
Utána nagynéném egy leánybúcsúra volt hivatalos, csakhogy lényegi információk hiányában(hol,mikor)hazamentünk és inkább ott vártuk, hogy vajon a belváros mely részére keveredik be a társaság Csepelről az éjszaka közepén. Egy ideig úgy volt, hogy megyek velük, de aztán a szúnyogcsípéseim és az álom legyőztek, így bekómáztam. :) A tegnapot végig dögléssel töltöttem, Isten áldja azt, aki felfedezte a ventilátort(Stephen Hales), nekünk is kéne egy, bár egyelőre csak redőnyünk lesz, az is sokat segít ebben a 150 fokban.
Így előretekintve elég üresnek tűnik a nyaram, az biztos, hogy holnap megyek kozmetikushoz, szerdán évzáróra, pénteken Bencsiékkel, de hogy a 30.-ai Esőember(Belvárosi Színház) után mi lesz, azt még nem tudom. Jó, ugye megvan az a 3 hétnyi fix program, de azért néha jó lenne elmenni strandra, bulizni, koncertre. Csak nehogy úgy járjak, mint az Orfűvel...(még mindig pipa vagyok, de lassan túlteszem magam rajta)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése