2010. jún. 12.

Champagne is the best

Nem gondoltam volna, hogy így fog elsülni a péntek estém. Miután elterveztem, hogy 26-án kimegyek Bécsbe, ott alszom egy ismerősnél, majd másnap hazajövök, engedélyt is kaptam a dologra, megnyugva feltettem a lábam, majd felhívott Orsi és a nem éppen jól elsült június 11-ét nem tudtam volna annyiban hagyni, így elvittem a szülinapost a kilátóba, ám előtte még megálltunk venni egy üveg pezsgőt. Én meg gondoltam, hogy áhhh, mi az kettőnknek! Hát, úgy tűnik, hogy a szervezetem már szomjazott minden cseppre, ugyanis eléggé jókedvűre ittuk magunkat, s konkrétan olyan szinten becsiccsentettem, hogy nem nagyon mertem hazajönni, így a végén negyed 11-ig kint lógtunk az utcán, na meg feküdtünk az Allee előtti füvön, ahol ment a VB-közvetítés. Nem sokkal fél után értem haza, s tömör mondatokkal kommunikálva gyorsan bedőltem az ágyba, hogy ne tűnjön fel itthon a dolog, bár azért a dülöngélést nem tudtam teljes mértékben minimalizálni. Sajnos azzal a tudattal kellett elaludnom, hogy egyedül nem mehetek ki Bécsbe, úgyhogy vagy jön nagynéném is, vagy hasonlóan, mint az Orfű, ez is szépen elmarad én meg megint egy szerencsétlen lúzer módjára ülhetek itthon. Vagy elmegyek pezsgőzni valakivel! :)
Utólag is BOLDOG SZÜLINAPOT, PITYU! (A képen nem Dudi van, de szerintem rokonok...)
Btw most hat óra, aludtam, mint a bunda, de fél hatkor felkeltettek a szúnyogcsípéseim, ám hónapok óta először érzem azt, hogy kipihent vagyok. Kibaszott szúnyogok! ÁÁÁÁá viszket! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése