2010. jún. 21.

Fociláz

Engem is elkapott...már a német VB-t is néztem annó, éppen Horvátországban nyaraltunk és rendszeres esti program volt, de így, felnőtt fejjel teljesen más. Tegnap nagyon büszke voltam Új-Zélandra, hogy nem adták magukat, s nem tudta legyűrni őket a nagy, híres-neves Olaszország. Valahogy mindig a kevésbé esélyes csapatoknak drukkolok, hogy 'csakazértis' megmutassák! Az előbb azért a Portugália-Dél-Koreán nehezen lehetett volna szépíteni azon a 7-0-on, így együtt örültem minden portugállal!
Ma már annyi mindent csináltam, hogy fel sem tudnám sorolni, s előttem is áll néhány program. Vettem egy szál vörös rózsát, olyan széép...

2 megjegyzés:

  1. I've watch Locke's video, it's amazing!!So funny!
    I want 7th Season!!

    VálaszTörlés
  2. Every time I watch 'The John Locke Rap' I can't stand laughing. :) That song is absolutely awesome. :)
    I would be very happy too, if there would be a 7th season of LOST, but after the last scene, I don't mind that it's over, it was so amazing!

    VálaszTörlés