2010. jún. 7.

MTV Movie Awards 2010

Ó, tudtam én, hogy az MTV Music Awards 2010, ha nem is egészében, de részleteiben a szart is kiveri belőlem röhögés formájában, majd' megbaszódtam ebben a székben, szinte már fetrengtem. a földön Nem, nem vagyok én trágár, csak utánzom a nagy művészeket, ugyanis a díjátadógálán, ha nem ezerszer, akkor egyszer sem fuckoltak, volt shit is dögivel, meg néhány suck és akkor a többiről ne is beszéljünk. Persze nem csak én vettem észre, amikor a Twilight megkapta a 13645327-dik díját, Peter Facinelli, azaz Carlisle direkt megtűzdelte köszönőbeszédét extra csúnyaszavakkal. :) Tényleg tarolt az Alkonyat, Új Hold, vagy tudom is én, hogy már melyik, én is szeretem, de azért nem annyira, hogy a címet meglátva rögtön ráklikkeljek Robert Pattinson-ra, mint legjobb színész, majd Kristen Stewart-ra, mint legjobb színésznő, meg hasonlók. Főleg azért volt zavaró, mert tavaly is ők kapták az összeset, sőt, még a legjobb csók kitüntetés is őket illette, s most érdekes módon nem volt fura eljátszani a színpadon, hogy hivatalosan is egy pár a két szupersztár.
Ez az este egyértelműen a mamák visszatérése is volt egyben, hiszen színpadra lépett Christina Aguilera, Jennifer Lopez, s Sandra Bullock pedig életműdíjat kapott, majd mondott egy csípős kis beszédett, s lekapta egy csókra Scarlett Johansson-t. Kíváncsi vagyok, ki lesz a következő! ;)
Az est házigazdája Aziz Ansari volt, akit eddig egyáltalán nem ismertem, az előzetesek során láttam először, nagyon poén a gyerek, rengeteg sírva röhögős sztoriétrt ő a felelős, de méginkább Tom Cruise, aki életében nagyjából harmadszor tett le valami használhatót az asztalra az Esőember és az Interjú a vámpírral után, hiszen a mega mogul, Les Grossman eljátszásával mindenkit lesöpört. :)
A KISS CAM során láthattuk Russel Brand és Jonah Hill csókját, ami engem végleg padlóra vitt, Russel igazi komédiás, még angol is, tehát nekem bejön, bár nem annyira, mint Katy Perry-nek, aki nemsokára hozzámegy feleségül. Apropró Katy, leendő Mrs. Brand előadta legújabb dalát a nemsokára megjelenő legújabb albumáról, de nem ütött akkorát, mint eddigi sikerei, bár volt benne minden, fura haj, ruha, Snoop Dog, szexi csajok, beach hangulat.
Bár idén még kapott egy pici figyelmet az exkirály és királynő, el kell fogadnia a világnak, hogy Zack Efron és Vanessa Hudgens csillogásának ideje lejárt, bár a hölgyet érdemes megnézni a Beastly című filmben, melyben feltűnik Neil Patrick Harris is. :) Vakot játszik Barney XD Must see.
Hát, ez volt a mese mára, a linken végig lehet nézni a teljes estét egy kattintással, megéri, az idei poénadagot szolgáltatja, na meg persze a listám is bővült pár filmmel.(Hangover, The Runaways, Beastly...)
Ja, s végre valaki beoltotta az AVATAR-t!!!

2 megjegyzés:

  1. Te még nem láttad a Hangovert? Öreg hiba. Már vagy századszorra néztük meg, és még mindig üt. Jó zene, jó szöveg, jó történet. Nekem nagyon bejött, imádom :-) Csak ajánlani tudom.
    (Ha mégis láttad, én értettem félre az utolsó pár mondatot.:-D)
    ui: mit értesz "beoltott" alatta az avatarnál. (Én kis tudatlan.)

    VálaszTörlés
  2. Nem láttam még tényleg, de bepótolom! :)
    Hát, a földig alázta a filmet, na meg a rendezőt, James Cameront, mindezt nagyon poénosan, majd beszólt a British Patrol-nak is.

    VálaszTörlés