2009. nov. 10.

Lírai

Húúú, de írnék, s volna is miről,
de oly röpke most a szabadidőm!
Kifut a tej és hajt a tatár,
az öcsém a hátam mögött áll,
fenyeget, hogy mi lesz, ha nem iszkolok,
én meg itt épp a blogomra piszkolok?
Családi élet folyik itthon nagyban,
a pszichológus meg mindig házon kívül van.
Lassan jönnek az E5vös-napok, baby!
Holnap meg végre megnyílik az Alle.(alli)
Itt van a vége, fáj már az alkarom
majd fogok még írni, ha lesz rá alkalom.
Lábam is sajog, reggel a székbe basztam
Azóta bicegek, mint részeg az árokban.(vagy annak partján)

7 megjegyzés:

  1. tetszetősen megfogalmazott életkép.

    VálaszTörlés
  2. Vicces versben a blogbejegyzés,
    Ugyehogy? Hisz én is írtam már
    Ilyen módon, és a rímelés
    Gyerekjáték egy idő után.
    Lábad jobbuljon, meg hasonlók,
    Miket kivánhatok kommentben,
    Bár a távsegítség nem ily módon
    Működik, ha netán jól sejtem.
    Eötvös nap pedig, hajh, lenne már,
    Mondjuk a holnap is rövidebb,
    De lehetne már előadás
    Mely leköt engem idegileg.
    __E vers típusa pedig Shakespeare szonett,
    __Jóllehet néhol kurta, néhol meg molett.

    VálaszTörlés
  3. :D
    Én egy alternatív művész vagyok,
    kit nem határolhat be egyetlen rímkép vagy versforma.
    Hányom ki magamból a szavakat, ha ihletett vagyok,
    s remélem, hogy rímelni fognak.
    Most megyek shoppingolni az Orsival,
    remélem sokat fogok spórolni!
    Jó szórakozást a Ki mit tud?-ra,
    Én inkább az orvosnál fogok rohadni!

    VálaszTörlés
  4. Adri, hát nem csak a versesspot vicces,
    Hanem a komment is, ha megszáll az ihlet.
    Kitti shoppingolj jó sokat,
    S ha rosszat mond, öld meg az orvosodat.
    Elkezdek lassan öltözni,
    Mert ha késem, Zsófiék le fognak lődözni.
    A Ki mit tud-ra űzzetek,
    bakker, le nutelláztam a billentyűzetet! -.-
    Nem tudok most jobb rímeket,
    Jajj, de szeretlek titeket. :D

    VálaszTörlés
  5. Ülök a szobámban és szotyolázom,
    ha megyek Ki mit tud?-ra, széjjelázom.
    Node mennem kell, mert hát így ígértem
    Ádámnak, ikreknek meg mindenkinek.
    Legyen elég a rímből mára,
    felkészülök a nagy elázásra.

    VálaszTörlés
  6. Kitti, kellemes szórakozást!
    Nektek meg jó kimittudozást.
    Majd meséljetek, ha megvagytok,
    Most zárom soraimat, szevasztok.
    :D
    Mintha megint az a bizonyos nyolcéves költőpalánta lennék.

    VálaszTörlés
  7. A Ki mit tud? egész jó volt,
    Néhány ember elég jót tolt.
    A díszteremben nem volt hely, (se levegő)
    kint ültem a fellépőkkel.(no és volt ott pár néző)
    Egy srác elment a mekibe legott,
    S üres gyomromnak sült krumplit adott.
    A nevét ugyan nem tudom pontosan,
    De bírom, hisz megörvendeztette a hasamat.
    Már a vége előtt eljöttünk onnan,
    És mivel Koppány jött, ezt tettük. Gyorsan!!

    ..............

    Az a helyzet emberek,
    Hogy ma mégsem leszek vörös.
    S hogy befestődöm e valaha?
    Nos, ez még ködös.

    ..............

    Poén ez a rímelés,
    Nekem nagyon tetszik,
    Csinálhatnánk gyakrabban,
    Hisz mindenkinek fekszik.
    :D

    VálaszTörlés