2009. nov. 7.

Bojócok

A tegnap igazi kis hullámvölgy volt. Tesin jól elvoltam a vesztes...akarom mondani nem olyan tehetséges csapatban, s röpiztünk egy nagyot, aztán jött a matek. Kettes lett a gyönyörűség, szóval a véleménymodnásnál nem mertem megszólalni, mert féltem, hogy felemlegetem a tanárúr felmenőit és avelük történő szexuális kapcsolat létesítését.(Bazd meg anyádat!) Döme óráin is szenvedtem, de aztán a töri elment, elugrottunk lyukas órákban a Lucához, kissé megőrültünk, majd visszatértünk egy kicsit még tarozni.(vagy törizni?) :)

2 megjegyzés:

  1. ottan a 2 szélen. azok a bohócok szeretvevannak nagyon. a középső bohóc által. <333

    VálaszTörlés
  2. :D húúúú de passzív voltál ebben a mondatszerkezetben! :)
    A baloldali bojóc által pedig szeretve van a képen szereplő további 10 bojóc(8 körülök láthatatlan, ezért a képen nem láthatók! :D )

    VálaszTörlés