2009. nov. 3.

Beteg, de olvas, s nem annyira halott, mint Achmed

Jó érzés újra olvasni, s azt hiszem, hogy ezt a könyvet nekem találták ki. Mármint, inkább úgy fogalmaznék, hogy a történetek nem csak hogy megérintenek, hanem néha még mintha rólam is szólnának. Nagyon tetszik.
Azt hiszem, hogy nem tudom, hogy mi a szar bajom van, de többed magammal szeptember óta úgy érzem, hogy szarul vagyok. Fejfájás alap, alvászavar szintúgy, és akkor ezt még kiegészíti néha-néha, s felváltva pár egyéb szimptóma. És akkor Döme megkérdezi, hogy szerintünk az idei év fárasztóbb-e vagy sem. És ha igen, akkor a suli okozza-e. Hát...az a baj, hogy az én válaszom kissé összetett lenne erre a kérdésre, meg tisztában kéne lennie pár dologgal velem kapcsolatban, úgyhogy szerintem nem fogok valami velős kis véleményt fogalmazni neki jövő hétre.
Gondolom még sokan emlékeznek Jeff Dunham-re na meg Accccchmedre(Akkkhhhhhmed), a halott terroristára. Na, a hasbeszélő saját sorozatot kapott, tegnap megnéztem a pilotot és azt kell mondanom, hogy a minőség kissé hullámos. Volt, hogy alig bírtam abbahagyni a röhögést, meg olyan is, hogy tekertem bele egy picit. Most jött le a második rész, meglássuk, hogy kasza vagy folytatás követi. A képen Dudi, a gépfüggő.

4 megjegyzés:

  1. Dudiiiiiiiiiiiiiii. Több sztárnyulat a népnek!
    Ez az év fárasztóbb, de csak mert mi vagyunk fáradtabbak. Döméék kicsit visszavettek a lendületből, megneveltük őket tavaly.

    VálaszTörlés
  2. Hát, ha ideén rosszak leszek, azt hiszem, komolyabbra kell venni a nevelést, úgyhogy bevetjük a vegyi- és atommfegyvereket.
    XD

    VálaszTörlés
  3. Jaaaj, minket is kérdezett ma, hogy miért vagyunk ilyen hullák -.- Demeternek a jelenléte a plafonra visz.
    amúgy tudtátok, hogy az E5vös napok miatt elmaradt tanítási napot lehet h úgy fogjuk bepótolni, hogy egy csütörtökön mindenből duplázunk...? kémia, kémia, angol, angol... és a legrosszabb. BIOSZ BIOSZ! x___________________X"

    VálaszTörlés
  4. ááááááááááááááááááááááááá
    :'(

    VálaszTörlés