2009. nov. 4.

Bűbájos Boszorkák 2x02 Utazás a jövőbe

Annak idején ez tényleg egy olyan rész volt, amit végigizgultam, s a befejezésnél majdnem bőgtem, amikor meg minden jóra fordult, tiszta szívből örültem. Az epizód 1999-ben készült és játszódott, hozzánk pedig 2003. decemberében érkezett meg, s mikor Phoebe felírta a tíz évvel későbbi dátumot, tehát az 2009.02.12.-ét, olyan messzinek tűnt, s én is elgondolkodtam, hogy vajon akkor hol fogok tartani. Tessék, itt vagyok, már harmadjára ismétlik a sorozatot és azon kaptam magam, hogy lassan vége 2009-nek. Sok minden történt velem, visszanézve el sem tudtam volna képzelni a jövőmet, s ha most gondolnék bele a következő tíz évbe, hát, inkább nem is teszem. Csak belefájdulna a fejem, ami így is sajog.
Nagyon örülök, hogy újra leadják a Charmed-et. Életem meghatározó része volt, s az is marad, sok mindent köszönhetek ennek a sorozatnak, a Bübi volt a legelső "függőségem". Jó érzés délutánonként nosztalgiázni, s ha nem is nézem meg az összes részt, a kedvencekre beülök a hálószobába. :)

4 megjegyzés:

  1. Mi lesz tíz év múlva?
    Egy majdnem huszonhét éves, gyönyörű, okos fiatal nő leszel, aki első babáját várja nagy izgalommal szerető párja társaságában. Babaruhák között válogatsz nap nap után, átfested a szobát, rácsoságyat szerelsz pelenkázóval.
    Életed csodás időszaka elé fogsz nézni :-)
    Garantálom!

    VálaszTörlés
  2. Hát...bár tudom, hogy a szíved mélyén nagy vátesz vagy, de azt hiszem, hogy ez nem így fog történni. Van rá esély, de egyetlen biztos csak ugye, a halál.
    És mi van ha 10 év múlva majd engem is el akarnak égetni? :D Addigra megnőhetne végre az erőm.... XD
    (L)

    VálaszTörlés
  3. Bolond.
    Higgy nekem, meg fog történni veled. Te sem kerülöd el a sorsod.

    VálaszTörlés
  4. ez nagyon aranyos volt. : )

    VálaszTörlés