2009. nov. 19.

Alkonyat (Tegnap este belém kóstolt)

Tegnap délután még csak meredtem magam elé, hogy mi ez a nagy felhajtás még az Interaktívban is, s miért szereti annyi tinilány a Twilight-ot, de azt hiszem sikerült megértenem, mert tegnap letöltöttem, s kiderült, hogy én is ugyanolyan tucatba illő tinilány vagyok, mint a többiek. Megnéztem, sőt, még csak a felénél tartottam, este úgy hagytam és már akkor is olyan rajongója lettem a dolognak! Ez a film egyszerűen tetszik, a vámpírok eddig is cukik voltak, és ......ÁÁÁÁÁÁÁÁááááááá...... :)
Ha jól tudom, pénteken jön ki az új rész, tehát a C meghajtómat már relaxra küldtem, hogy készüljön. :) Szegénykém már így is túl véres a memóriája, na de ennyi vámpírtöbblet!

2 megjegyzés:

  1. te is fiam, Brutus... *lemondóan legyint, miközben csóválja a fejét*

    VálaszTörlés
  2. Ez van. Sajnos túlságosan bennem él a mélyen elnyomott, a fogyasztói társadalom hű tagjaként élő, kissé hétköznapi, picsa, vagy más nevén a tipikus shooping-szuiszia. S néha felülkerekedik rajtam. Húú de jó Snow Ptarol dalszövegem van erre. :) És hogy egy alkonyatos szöveggel búcsúzzak:
    Nekem a filmek és a sorozatok olyanok, mintha nekem gyártott drogok lennének. :)
    Please take it easy it can't all be my fault
    I haven't made half the mistakes
    That you've listed so far
    Oh baby let me explain something
    It's all down to drugs
    At least I remember taking them and not a lot else
    It seems I've stepped over lines
    You've drawn again and again
    But if the ecstasy's in the wit is definitely out
    Dr.Jekyll is wrestling Hide, for my pride.

    VálaszTörlés