2009. nov. 1.

Wait Until Dark

Ha jól számolom, akkor eddig szinte egyik osztályprogramon sem voltam ott, de sebaj, nem kell nekem az eff osztály, hogy kulturálódjak. :) Tegnap este színházban voltam nagynénémmel, s az ő baráti társaságával. Na eleve ez a szituáció is vicces volt, mert érdekes látni mennyire más a felnőttek és a tizenévesek közötti baráti vagy haveri kapcsolat/beszélgetés. :) A darab egy ősrégi Audrey Hepburn film színpadi adaptációja volt(Várj, míg sötét lesz), s amelLett, hogy nekem való volt és iszonyatosan tetszett, Hábermann Lívia játszotta benne a főszerepet, ezért is kaptuk a jegyet ,tudniillik nagynéném valahogy egy baráti társaságba keveredett vele az utóbbi időben. :) Vége lett az előadásnak, meghajlás, stb, erre pár percen belül megjelent Livi, végigcsókolgatta a bandát és be lettem mutatva, így engem is végig csókolgatott. :) Hát, ezt bizony nem gondoltam volna akkor, amikor nekem ő még Pircsi volt a Tűzvonalbanból. :)
Hábermann Livi-Tűzvonalban: pipa
Matthew Fox-LOST: pipa
:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése