2009. nov. 5.

Future, EOTW, Snow Patrol-How To Be Dead

Kiolvastam a könyvemet és meg kell mondanom, nagyon jól esett.Ha valami engem igazán megérint, akkor általában úgy reagálok rá, hogy megjön az ihletem és írni kezdek, na ezúttal is ez történt, de azt hiszem, hogy nem fogom elérni sosem, hogy íróként befussak. És ilyenkor jut eszembe megint, hogy vajon mi a csőtészta leszek, ha nagy leszek. Két, de inkább három dolog van, ami érdekelne, de az egyik a másik kettőtől annyira távol áll, hogy semmiképp sem tudom még, miképpen fogok dönteni. Hát...mondjuk ha a mai világot nézzük, az én kis világomat, na meg, hogy állítólag 2012-ben jön a világvége, azt hiszem nem is kell sokat fárasztanom magam a pályaválasztáson. :) Meghalunk basszus, ez van. Vagy csak én. Majd eldől.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése