2009. okt. 12.

puff....

A kiborulás fogalmát igen félreértettem, amikor hétvégén arra gondoltam, hogy ki vagyok borulva. Ma szinte mindenki talált valamit, amin bőgni és borulni lehet, Demeter meg erőszakos volt és szemét és most már végképp nem értem, hogy mit akar tőlünk. Mondjuk a szemébe, hogy utáljuk, amit csinál? Következő órán majd biztos felelsz vagy mersz?-et fogunk játszani, hogy tabukat döntögessünk. Hát én nem fogok megnyílni, mert az emberiségnek megvan az oka, hogy féljen ettől, hiszen az emberiség előítéletekkel teli és nem szabad minden lapot megmutatni.
Nem tudom, hogy mikor fogok végre meggyógyulni, pillanatnyilag nyirokcsomóm van begyulladva a múmia-doki-néni szerint, akit nem nyugdíjazni, hanem lassan elföldelni kéne. Vagy vegyék el az engedélyét, könyörgöm! :)

2 megjegyzés:

  1. még az is lehet, hogy egy-két dolgot közölnék.
    de jelenesetben, miután a fél osztályunk úgy nézne rám, hogy milyen egy antiszoc kis geci vagyok, inkább megtartom magamnak a véleményemet..

    VálaszTörlés
  2. te tudod, amit más nem, nyílt lapokkal játszom. (L) pussz

    VálaszTörlés