2009. okt. 18.

A kicsikém és a közös jövőnk

Még egy ideig titokban kell tartanom bizonyos hímnemű családtagok előtt, de boszorkány nővéreim(anyám,nagyanyám,nagynéném, azaz a család GIRL POWER részlege) már tudja, amit a többiek(apám, öcsém) nem. Tegnap megszületett, csupán pár dekával, gyönyörű rózsaszínben pompázva, két memóriakártya-férőhellyel, mozgó- és állóképfelvételre való alkalmassággal, valamint egy picinyke táskával életem első, s remélhetőleg karrierem nem utolsó kamerája. Indulhat tehát a filmes pályafutásom, kezdek dolgozni lassan a BUDAPESTen is. Már a kapcsolataimat is építem továbbtanulás szempontjából, a filmművészetivel kapcsolatban lehet, hogy Hábermann Líviától tudok majd beszerezni pár infót, a rendőrtiszti pszichológiaszakával kapcsolatban pedig nagynéném egyik ismerőse ismertet. :) Kezd kialakulni az élet, bár azt hiszem, hogy pár idegösszeroppanás még elő fog fordulni, míg átveszem a diplomám/első lakásom kulcsát/komoly kapcsolatomban a vezető szerepet:) /stb.

8 megjegyzés:

  1. Aranyos a kicsike, bár nekem túl rózsaszín.
    Amúgy örömmel látom, hogy kezd alakulni a lista, mivel akarsz foglalkozni. Csak vigyázz, nehogy valaki elszerezze tőled a kamerát.
    Viszont a pszicho szakon mit értesz? Olyan C.M. féle nyomozósdit?
    Jó munkát, csak majd látni akarom a kész anyagokat :-)

    VálaszTörlés
  2. Igen, C.M. féle képzés is van a rendőrtisztin. :) Nagyon érdekel a dolog.

    VálaszTörlés
  3. Sok boldogságot! :D
    Jó leszel: filmrendező-kriminálpszichológus-szuperkitti. Majd néha beugorhatsz az informatikus-pszichológus-rendőrtiszt-tolmács-macskamenhelyüzemeltető-szuperadrihoz is néhány sztorival :D

    VálaszTörlés
  4. Adri: oks, majd néha összefuthatunk. :) :D (L)
    Díí:Szerintem inkább a cuki a legmegfelelőbb szó rá. Kicsit tényleg túl rózsaszín, de nekem nagyon tetszik. :)

    VálaszTörlés
  5. Hugi, az egyetlen baj ezzel a C.M. féle munkával, hogy nem igazán az, ami a filmeken van :-(.

    VálaszTörlés
  6. Tudom. De az elméleti megtanulása nagyon érdekel, aztán lehet, hogy munka szempontjából nem ott fogok kikötni.

    VálaszTörlés
  7. hát, szerintem továbbra is a Kitty illik rá legjobban:D:D:D büszke vagyok névadói mivoltomra..
    nagyon cukcsi..^^ :D

    VálaszTörlés