2009. okt. 26.

Ehetei feladvány: hol vagyok?

Tegnap sokáig fenn voltam msn-en, s bár sok értelme talán nem volt, az aznapi OTH-ből kiírtam egy idézetet. Meg szerettem volna nézni, hogy mutat, s nem találtam magam az online ismerősök között. 24-en voltunk fenn, s nem láttam a nevem, a kiírásom. Eltűntem a tömegben, s még a saját szavaimat sem tudtam elolvasni, nem hogy mások meghalljanak. S sajnos pontosan ez a helyzet a valóságban is. Hiába beszélek legtöbbször, hiába fárasztom magam, s néha már azon is elgondolkodom, hogy minek is beszélek. Mondanivalóm nagy hányada nekem fontos, s inkább magamba fojtom, mint hogy megállítsak másokat. Talán cselekedni kéne, üvöltsek, kiabáljak, készítsek transzparenseket? Nem tudom, azt hiszem nincs értelme. Akkor meg minek rinyálok? Who knows?

6 megjegyzés:

  1. azért, mert engem személyszerint, érdekel, mit akarsz mondani.

    VálaszTörlés
  2. Az lehet, de látnád magad kívülről... Néha inkább bele sem kezdek, mert neked meg a Zsófinak annyi mondanivalója van, mint a teljes haditengerészetnek a köbön. :)

    VálaszTörlés
  3. Csináljunk transzparenseket, minthogy "Nur für dich", "Hogy hívnak..?..", és esetleg egy "Jó a segged, kő' kóla?" is belefér. Vagy esetleg vegyünk egy táblát, és írjuk rá, hogy ez nem egy tábla, [ezzel mintegy fityiszt mutatva a világnak]! Mwuhahaha.

    VálaszTörlés
  4. ez a táblás tiszta 4K-s semmiért tüntetés <3
    amúgy miért nem szeded kisebb csoportokba az embereket? o__O így tényleg átláthatatlan.

    VálaszTörlés
  5. 1. én amúgy azonnal megtaláltalak mindig.:)
    2. akkor üssél le, vagy verd ki a fogam, és kussoltass be. vagy lépj rá a lábamra. amennyiben bakancs van rajtam, akkoris, csak az acél fölé. :)

    VálaszTörlés