2009. okt. 18.

Peyton szólott és gondolkodtam rajta

A Tuti Gimi egy mesterséges valóság, s én mégis úgy érzem, hogy minden mondat, ami elhangzik, rám is igaz, vagy nagyon megérint. Lehet, hogy ezért hívják ifjúsági sorozatnak, lehet hogy akkor az összes tini ugyanőgy működik és ezért olyan jó a One Tree Hill. Nem tudom pontosan, hogy az USA-ban mikor adják, de a mai részben egy hosszú monológ volt a 'vasárnap délután' feelingről. Amikor a napnak már lassan vége, s talán még jó is történt veled korábban, de már semmit sem tudsz élvezni, mert tudod, hogy másnap újrakezdődnek a szürke hétköznapok. Talán ezt kéne elkerülni. Megtanulni kevesebbet aggódni és megtalálni a boldogságot. Jó lenne.

2 megjegyzés:

  1. Vasárnap délutánok, jaja: engem mindig az gyötör, hogy "bakker, most hétvégén se csináltam semmi érdemeset - pedig volt rá 48 órám. (És mindig felkelek már 07:00 körül)". Ha megtalálod a módszerét a kevesebb aggódásnak, szólj nekem is.

    VálaszTörlés
  2. Szólni fogok, feltétlen, de akkor te is légyszi! :D

    VálaszTörlés