2009. okt. 28.

Ma szerda van(Mittwoch)

Ma anyával kihasználtuk, hogy Norbi házon kívül van, s elmentünk teljes nyugalomban shoppingolni. Persze nem a belvárosba, nem plázákba, hanem először a kínaiba, majd turizni. A végére gazdagabb lettem egy lila nadrággal :P és egy fekete, csillogó gyöngyökkel kirakott szoknyával, ami bár turis, ennek ellenére vadi új és a Primark-ból van. Szóval messzi Angliából került mihozzánk. :) És még egy kis zacskó gyöngy is volt hozzá.
Tegnap este végre volt ER és Grey's, már az L.A. Ink-től kezdve annyira izgatott voltam, hogy alig bírtam nyugton maradni, s a reklámok alatt szinte végig káromkodtam. De komolyan, minek nekem az a sok pH-érték???!!! Novemberközepéig nem lesz HOUSE odakinn, így azt hiszem addig marad ez a kettő vérpótlásnak.
Mivel hétfőn én leszek a legelső prezentáló, egy ideje elkezdtem szerkeszteni a ppt-met, s mostmár haladok vele, kész van 5 dia, meg az órai vázlat is, remélem sikeres leszek, bár Lie To Me-s pólóban ez kétségtelen. :)
A képen az a jelenet, amit az évadban legjobban várok. :) Hahn és Callie. Jessssssz. :D
Amúgy most jöttem rá, hogy a németül nem beszélő öcsém is jobban hazudja, hogy tudja a napok nevét németül. Basszus, ilyet hogy lehet elfelejteni. Montag, Dienstag, ööööööö, Mittwoch, Donnerstag, Freitag, Samstag, Sonntag! Megvan!

2 megjegyzés:

  1. beőőőrd.
    lilanadráág?:D na az Kittis, az biztos.:D csók<3

    VálaszTörlés
  2. Nagyon is szemeztünk egymással, az biztos, csak úgy izzot a levegő köztem és a gatya között. :)

    VálaszTörlés