2009. okt. 19.

Nagyon vííííííííííííí

Most aztán nagyon vííííííí vagyok. Jöttem haza a mozi után, a film amúgy nekem nagyon tetszett, mind technikailag, mind történetileg, és beültem a géphez, hogy megtegyem a napi rutinom(e-mailok, Sorozatjunkie, Commen.com, Charmed.hu, ejg.hu, blogok) és kiderült, hogy megnyertem a Hazudj, ha tudsz! játékot, amint a C:c-n rendezett az RTL!! :) Kapok egy Lie TO Me-s pólót! Jeeeee!!! Víííííí!!
És akkor ha ez még nem volna elég, holnap 10-re kell suliba mennünk!! Elmarad a föci és az olasz és még Szeiman dogáját sem kellett ma megírnunk! Azt hiszem megfogtam valakinek a lábát. Isten? Wer weißt?

3 megjegyzés:

  1. ez nem ér -.- nekünk is lett volna egy ilyen tavaly, de természetesen kedvenc osztályfőnökünk volt szíves helyettesíteni -.- mint holnap bioszon... *headshot*

    VálaszTörlés
  2. És ha a kedves osztályfőnök holnap nem jönne be bioszra, akkor 11-re jönnénk. :)
    Ez van.

    VálaszTörlés
  3. jaj ne rinyáljál, te, aki 10-re jössz! D: >________<
    *az, aki holnap lelép 4. óra után és lehet, hogy szerdán be se megy és csütörtökön biztos nem, mert érettségizik :3*

    VálaszTörlés