2009. máj. 3.

Lassan megyek

Holnap indulunk a világ másik felére, már össze vagyok pakolva és jelentem, túl fogom élni ezt a hetet, mert van hozzá zenei munícióm.
Ma voltunk Tecsóban(ejtsd:tecsó) jó kis kirándulás volt, bár majdnem elhagytam életem egyik legfontosabb hozzávalóját(napszemüveg). Okos dolog és okos volt, aki kitalálta. Nélküle elég nehezen mennék ki mostanában az utcára, főleg reggel, amikor még úgy nézek ki, mint egy narkós, na meg főleg suli után, amikor MÁR úgy nézek ki, mint egy narkós. A végén még valaki azt hiszi, hogy az avgyok, bár azért a függőség nálam is megvan, lásd egy régebbi bejegyzésben, ahol bevallottam minden függőségem. Vettünk ajándékokat Ronjáéknak, a mázlista jelenlegi és extelekisek jövő vasárnap indulnak Herxheim-be, nagyon irigylem őket, de hát ez van, én majd megyek Angliába, de azért az nem ugyanaz. Amúgy itt a kép Ronjáról(a pólót tőlem kapta) és a kisöccséről, Justusról, aki szerintem már olyan nagy és okos, hogy meg sem ismerne. Nagyon cuki egy kölyök. Az Allmendinger család is azért fontos élmény volt eddigi mihaszna kis életemben. :D Most megyek, vár még egy adag tévézés, hiszen egy hétig nem lesz rá módóm. Pussz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése