2009. máj. 10.

Hazatértem és gondolkodom

Az erdei iskolákat és táborokat a szórakozáson kívül azért szervezik, hogy a diákok egymást megismerjék, s barátkozzanak, összeszokjanak. Lassan tíz hónapja állt össze az idei tanév 9.f osztálya, de úgy érzem, hogy nem lettünk összetartóbbak. Sőt, az egyre erősödő kapcsolatok folytán több részre oszlunk és a szakadékok közöttünk is mélyebbek és mélyebbek.

Az eddigi barátaimat még jobban szeretem, egy-két emberrel sikerült beszélgetnem, de az osztály egésze még mindig egy idegen társaság. Utolsó este a tűz körül énekelt mindenki, s egy picit otthagytuk őket(Luca,Döme,Én), hogy megugassuk a teliholdat. Fel sem emelték a fejüket. Annyira zárt volt a körük, hogy fel sem tűnt nekik, hogy pár méterre három őrült éppen az ég felé vonyít. Fura.

Utolsó két napon elég rossz hangulatban voltam, melyet el lehetne könyvelni a természetnek, de sajnos nem az tehet róla. Haza akartam jönni, itthonról meg el akarok menni. Sehol se jó most, s nem tudom, hogy mit tegyek. Azt hiszem, hogy folytatom tovább a gépszerű életet, majd csak eljön az a pillanat, amikor megtalálom a helyem és önmagam.

Amúgy a csajokat imádom, igazán emlékezni fogok erre a szülinapomra, bár ha így folytatom, az a szép, lila ajándék sosem fog elfogyni. Bár kit tudja, mit hoz a jövő.

A képen egy fácn látható(ejtsd:FÁCN).

1 megjegyzés:

  1. Szia, Isten éltessen sokáig, így utólag is :-)
    Tudod, meg kell tanulnod valamit az életben: két nő sosem lesz olyan jó barát, mint két férfi. Két nő sosem fog tudni őszintén nézni egymásra, maximum csak akkor, ha irigy. Két nő sosem fogja megtenni egymásért azt, amit megtesz két férfi. Két nő között sose lesz őszinte és meghitt barátság.
    Ne várd, hogy az osztályodban mindenki mindenki puszipajtása legyen. Ha így van, az álszentség, és akkor inkább egy haragos, mint egy álnok.
    Szemét dolog, de ezt kaptuk.
    De én szeretlek, hugica!

    VálaszTörlés