2010. szept. 20.

VMA, mosottszar, Don't Ask Don't Tell

Tegnap végignéztem az Armageddont, reggel olyan voltam, mint a mosott szar, beértem a suliba és kiderült, hogy nincs Hideg, tehát aludhattam volna még egy csomót... :S
Megvolt az idei MTV VMA. Chelsea Handler szerintem is az eddigi legrosszabb műsorvezető volt, a díjakkal kapcsolatban meglepetések senkit sem értek, Lady Gaga és Eminem vitt mindent. Az élő fellépések ritka rosszak voltak, tisztelet a kivételnek. Nagyjából ennyi, az előbb láttam pár részletet szinkrontolmáccsal, s mint mindig, most is megdöbbentem, hogy lehet élvezni a műmagyar változatot. :)
Mother Monster amúgy mostanában politikai ügyekbe keveredett, ugyanis nemrég szavazásra bocsátották a 'Don't Ask, Don't Tell' nevezetű törvényt, melynek lényege, hogy a homoszexuális katonák titkolják el nemi beállítottságukat, s így maradhatnak a hadseregben, de ha felvállalják, akkor le is út, fel is út. A dolog egészen addig ment prímán, míg a John McCain, az USA 'majdnem-elnöke', aki bigott katolikus és homofób, megvétózta valahogyan az egészet, ezzel elnapolva a szavazást. Lady Gaga és a többi ellenző kihasználta ezt, s most milliók hívják szenátorukat, Gaga felhívására, hogy szavazzanak a DADT eltörlése mellett. Én is telefonálnék, de hát nem érint a dolog, de kíváncsi vagyok, hogy kis hazánkban mi a helyzet ezen a téren.
TRACKLIST
Coldplay - Fix You, 'Til Kingdom Come, Death And All His Friends, A Message, Lost, Lovers In Japan

Adam Lambert - If I Had You, Fever, For Your Entertainment 

1 megjegyzés:

  1. én, mint általánosan elfogadott és közismerten anti-buzi, kurvára nemértem, hogy mi köze van a beállítottságnak a katonasághoz. amíg teszi a dolgát, addig hol nem szarják le, hogy kikhez vonzódik egy illető? értem, hogy katona, meg, hogy erkölcs, na de könyörgöm... pont az amcsik képesek erre hivatkozni?... bazira unatkozhatnak... -_-"

    VálaszTörlés