2010. szept. 16.

Dream a little dream of me. - Fuck off!

Tíz perce még bőgtem *hatásszünet* egy tesi óra miatt. Annyira jól aludtam az éjjel, hogy valószínüleg Dudi, a képzeletbeli haverom vagy én kinyomtam a 3/4 hatos ébresztőt és hét előtt néhány perccel eszméltem rá, hogy ennyire prímán nem tudom kipihenni magam ilyen kevés idő alatt, tehát mobil bekapcs, szem kinyit, hány óra? Fuck! Az volt az első tervem, hogy szupergyorsasággal beérek, de rájöttem, hogy ez mission impossible, így telefonáltam egyet, hogy vegyék rá Kádárt, hogy engedjen be a terembe, csak aztán eszembe jutott, hogy akkor sem tudok átöltözni, így a bőgést abbahagyva belenyugodtam abba, hogy ma a matek lesz az első órám. Azaz nem vagyok nyugodt, mert tesizni akartam! Amikor meg van rá minden képességem, kedvem és még jól is esne, meg talán hasznos is lenne, képes vagyok elaludni! Hétvégén elmegyek futni. Remélem nem fog esni!
Megjegyzés a képhez: nagyjából ilyen mélyen aludtam. Najó, azért felületes légzés meg a gyenge pulzus megvolt, de akkor is! Aaaarrrggghhhgrghghhgh

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése