2010. szept. 5.

Money, money, money

Van jegyem Katy-re, de a pénzközpontú bonyodalmak még ezután kezdődtek, ugyanis eldöntöttem, hogy november környékétől elmegyek abba a nyelviskolába angolozni, ahova az orsi járt, hetene 2x3 óra, nagyjából 40 rugó, olyan 5 hónap, s a TELC-nél szeretnék nyelvvizsgázni május 29-én, ami újabb 30 ezer. Ez így oké, eddig apa támogatta is a nyelvtanulást, de most még a tankönyvekre kifizetett 15-öt sem akarta eddig ideadni jószívvel... Nagyon örülök ennek, a nyáron keresett pénzem máris semminek tűnik, ha nem fizeti a dolgokat, úgyhogy elmegyek szerintem a sarokra bővíteni a pénztárcám, az egyetlen gond, hogy olyan ronda vagyok, hogy még akkor sem venne fel senki, ha én fizetnék...
Ez a dal a kedvencem most Katy Teenage Dream című új albumáról, na meg az E.T, a Not Like The Movies, a Teengae Dream és persze a Firework. :)
                                                         

2 megjegyzés:

  1. Támogatom a tanulási szándékod, és tudom, hogy sikerülne. Ami meg a mocskos anyagiakat illeti, nem szeretném, hogy így keress pénzt. Mondanám, hogy adok, de tudom, hogy nem fogadnád el, most meg pláne!
    Apukáddal meg beszélj, mert neki is hozzá kell járulnia a tanítatásodhoz, elvégre a lánya vagy.
    Szóval sok sikert, puszillak!

    VálaszTörlés
  2. Csak meglesz valahogy, mert saját zsebből van rá pénzem, hiszen az idén nyáron keresett összes pénzem euróban van, szal ahhoz hozzá sem nyúltam, s azon kívül is van, de ha mindent erre költök, rossz érzés lesz, hogy majdnem üres a kassza és a hirtelen kiadásokra nincs lóvé. Majd meglássuk. Eldől az ügy vagy megdől, de valami lesz vele!

    VálaszTörlés