2010. szept. 16.

Soppingszíszá (nagyonsokadjára)

Tegnap délután hatalmasat kirándultunk anyával, bejártuk Kelenföld és a XI. kerület szinte összes ékszerboltját, s az egyik legutolsó helyen rátaláltam valami olyasmire, amire öt éve várok nagyjából. Fura, hogy ha a Kosztolányinál hazaindulok, sosem lelem meg! :) Nagyon élveztem a vásárlást. Holnap IKEA a hivatalos program, de célirányosan fogunk haladni, hiszen feleslegesen nem akarunk pénzt költeni.
Este CSI's BDay, szombat délután lehet megyek futni Zsófival az elmaradt tesióra helyett, rám férne a dolog! Ja és amúgy kéne nekem cipő. Most pillanatnyilag két-három lábbelivel álmodom, de ez is éppen elég, hogy hiányérzetem legyen. Persze nem pont ezek kellenének, beérem a kínai másolattal is, a stílus és a fazon a lényeg. Mondjuk kíváncsi vagyok, hogy Alexander McQueen darabjait mikor hoznák ki hamisított változatban.
És igen, nekem tetszik az UGG. :)

3 megjegyzés:

  1. Te, az alsó sorban az utolsó darab micsoda? Mert hogy nem cipő, azt tuti.
    Nekem is kéne venni mindjárt két párat, egyet a beázós helyett, egyett meg a magassarkú csizmám elkerülésére, hogy ne kelljen tripla szaltókkal közlekednem télviz idején 8-9 hónapos terhesen. Csak honnan akasztok le mindenhez pénzt?

    VálaszTörlés
  2. Az alsó sorban kérem szépen egy Lady Gaga által ismertté tett cipőfajta díszeleg, Alexander McQueen tervezte és nekem tetszik. :)
    Voltunk amúgy kint Outlet Centerben és szart se találtam normális áron, úgyhogy marad nekem a Deichmanos egynyári minőség vagy a Glamour-napok adta 20%-os kedvezmény.

    VálaszTörlés
  3. Izlések és pofonok :-)
    Én a Humanic-ban néztem tavaly csizmát - a gyerek osztályon -, azt hiszem, idén is az lesz, és most meg is veszem, nem úgy, mint múlt télen. Mert bár még jó a csizmám - ehte drága bőr -, de most nem praktikus.
    Csak találnom kéne egy pénztermő fát, hogy könnyebb legyen az élet.

    VálaszTörlés