2010. szept. 8.

Do you speak English? Nyet!

Ma már azt hiszem harmadjára vagy negyedjére jártam a SUGAR!-ban, s bár előtte majdnem bőgtem, mégis feldobott egy picit. Elmentem a nyelvsuliba, erre azt mondták, hogy három tanfolyamot kéne elvégeznem ahhoz, hogy letegyem a nyelvvizsgát. Mondtam, hogy okéska, kisétáltam és kitört belőlem a sírás. Olyan tanácstalan, kilátástalan, és erőtlen vagyok ehhez az egész cirkuszhoz. Aztán felhívtam azt a helyet, ahonnan a németem van, ott már biztatóbb dolgokat mondtak. Valószínűleg márciusban kezdek el egy 8 hetes nyelvi tréninget, ahol reményeim szerint átveszünk minden nyelvtant, tágítjuk a szókincset és sokat dolgozunk szóban is. Megveszem vagy az Orsitól kölcsönkérem a TELC nyelvvizsgafeladatait és azokat önállóan fogom átbogarászni, bebiflázni. Május végén nyelvvizsgázom, nagyon remélem, hogy összejön. Ha nem, én többet nem harcolok...

1 megjegyzés:

  1. Tudom, hogy menni fog, ha valakinek van feje ehhez, akkor az te vagy. SZóval optimizmus, és hit! Tuti sikerült! :-)

    VálaszTörlés