2010. szept. 6.

Monday is gloomy, my hours are slumberless

A Péterfy Bori koncert fergeteges volt, s amilyen szabadnak éreztem magam tegnap, olyan szarul voltam ma egész nap. Sikerült elérnem, hogy színjózanon is úgy zsongjon a fejem, mintha be lennék csiccsentve, a hangok olyan távolinak tűnnek, s már nagyon kívülállóként nézek magamra. Nemcsak az osztályban, a családomban, a saját életemben, ebben a kibaszott nagy világban.
Kezdődő letargiám első jelei is megjelentek. Már Dudi is ki tud hozni a sodromból, ma szó szerint rákiabáltam, pedig szerencsétlen csak a kanapét kaparta. Na meg ott a zene...

4 megjegyzés:

  1. Tuti, hülyének nézel, de szerintem próbáld ki a jógát. Én sem hittem benne, egész addig, míg az államvizsgám elött nem jógáztam, és hihetetlen élmény volt. Azóta sajnos nem sokszor volt rá időm (egy óra egy teljes program, és most már a gyakorlatok egy részét nem is tudnám csinálni), de mindenképp megéri. Töltsd el a netről, és ha szar a hangulatod, csak indítsd el, és kapcsolódj ki!

    VálaszTörlés
  2. Viszont a publikus jógát nem ajánlom. Talán az otthoni, békességben csendben egyedül eltöltött jó, de volt "szerencsém" a csoportoshoz, és mikor suli után elmentem, hogy kikapcsolódjak, az körülbelül felért egy esti mesével. Mert valóban ellazít, kikapcsol, csak engem szörnyen untatott és elálmosított. Ez persze az érem negatív oldala, de ismétlem, az otthoniról fogalmam sincs.

    VálaszTörlés
  3. Hát, emberek között én sem szívesen jógáznék, mert béna is vagyok, meg sok minden nem tudnék megcsinálni. Viszont az a baj, hogy itthon hiába vonulnék be a szobámba, attól sem lenne nyugtom a többiektől, na meg hülyének is néznének. És az itthoni légkör mindig lustulásra csábít, így valszeg 10 perc után abba is hagynám...

    VálaszTörlés
  4. A csoportos megoldást én sem ismerem, nem is hiszem, hogy szeretném. Amúgy meg 10 perc is elég néha. Én feltettem a telefonomra a Telkes Orsi féle jóga első tíz percét, ami az elcsendesítés, és ha nagyon kiakasztanak a kölköl a böliben, kimegyek a pihenőmre, és ezt hallgatom lehunyt szemmel. Sokat tud segíteni az is.
    De kinek ez, kinek, az, csak ajánlottam.

    VálaszTörlés