2010. jan. 26.

Sugar


XD
Ma Szemivel összefutottunk, elmentünk valahova, valakinek venni valamit és utána pedig a SUGAR-ba!! :) Egy emeletes üzlet tiszta cukorka és csoki minden, a székek, a csap, a kagyló, a vécé, minden színes, szagos, cukorkás, 1000 féle édesség van és egy egész életet képes lennék leélni ott!! :) Vettem mindenízű drazsét, mini cukorkákat meg nyalókat, meg sütit, meg szívószálat. XD
Holnap megyek Bécsbe, a tervem az, hogy halálra shoppingolom magam. Remélem sikerült.
Und ich werde Cobra 11 DVD-s suchen, ich werde alles tun, Chris Ritter zu haben. :) Ich liebe ihn!!!

4 megjegyzés:

  1. itt én is voltam és ettem nutellás tortát <3 a mindenízű drázséval óvatosan, mi olyat játszottunk a metrómegállóban, hogy muszáj volt megrágni és lenyelni és én MINDIG szar ízűt szedtem ki és hazafelé majdnem elhánytam magam a metrón >.< xD okosgyerekek ugye.

    VálaszTörlés
  2. Én azt hiszem max. 8 fajtából vettem, szóval nem mindegyikből, így szerintem biztos, hogy csak finomat tudok kihúzni a zacskóból. :) Mondjuk a barátnőm mindegyikből vett szigorúan öt darabot. :) Ő majd orosz rulettezhez unalmában.
    (Biztos vagyok benne, hogy mondjuk az epres sajttorta igazából fülzsír, a frutti mix meg hányás ízű lesz, XD)

    VálaszTörlés
  3. Ugyan nem tudom, mit köhögtél a post végén, de jó szórakozást Bécshez (utólag is) és mire ezt látod, már fogj is bele a kirándulást taglaló postba :D

    VálaszTörlés
  4. Kissé elmebeteg emberek élnek a világban, meg kell hagyni. Cukros mosdó... bleee. Remélem, nem lettél rosszul a sok édességtől.

    VálaszTörlés