2010. jan. 8.

köhh...köhhh

Beteg vagyok megint. Ennek olyannyira örülök, hogy azt már megfogalmazni sem tudom. Hát, ez van úgy tűnik, hogy a zselé nem véd meg a torokgyulladástól! ;)
Mivel aludni természetesen nem tudtam délelőtt, próbáltam valahogy máshogy, de nem megerőltetően eltölteni a szabadidőmet, így a végén a kutyaharapást szőrivel módszerhez folyamodtam, tehát énekeltem. :) Találtam az Oh My Darling Clementine-hoz egy tökéletes aláfestőt, kiszedtem a legjobb dalszövegfajtát, majd előszedtem a cukcsi rózsaszín kamerámat, s felvettem, ahogy éneklek. Be kell vallanom, pont úgy jártam, mint annó Phoebe a Jóbarátokban, ugyanis betegen sokkal jobb a hangom. :) Még a végén youtube lesz belőle és elkezdtek coverezni. :)
Ja és találtam valakit, aki egyszerűen lenyűgöz. :) A lány neve Rena és hihetetlenül gitározik és énekel. Szeretnék minimum én is így, ha lehet. Oké? A második dal: Death Cab For Cutie-I'll follow you in the dark

2 megjegyzés:

  1. gyönyörű a második. eredetiben meg aztán különösen. ^__^
    ha letöltöd gondolj rám, és dobd át gmail-emre.:)(L)

    VálaszTörlés
  2. Már repül is az éterben! :)
    Ha én is elkezdek coverezni, készülj fel az audio-vizuális környezetszennyezésre! :)

    VálaszTörlés