2010. jan. 3.

Holt Költők Társasága(Dead Poets Society)


CARPE DIEM!

Ó, én, ó, élet, kérdések nem szűnő árja! Hitetlenek végtelen özöne, balgáktól nyüzsgő városok! Mi jó ezek közt?
Ó, én, ó, élet! Válasz: Az, hogy itt vagy, hogy van élet és egyéniség, hogy zajlik a nagy színjáték, és te is hozzáírhatsz egy sort.(Walt Withman)

Az igazság olyan takaró, ami alól kilóg az ember lába az ember hiába rángatja, valamilye mindig kilóg alóla, akárhogy cibálja ,valamilye mindig fázni fog attól fogva, hogy először felsírunk, egész addig míg utolsót sóhajtunk nem takarja csak az arcunk, amikor szűkölve, nyüszítve sírunk.(Todd Anderson)

Ám az ember igazán csak álmában szabad, így van ez rég, s örökre így marad.(Keating)

Ó kapitány, kapitányom!(Thoreau)

3 megjegyzés:

  1. Ha tetszett a film, ajánlom, olvasd el a könyvet. Én most vettem ki újra a könyvtárból.

    VálaszTörlés
  2. Miért van az, hogy mindig csak akkor tudom meg, hogy van könyv is, mikor már lement a film?? :)
    Na mindegy...pontosan így voltam a Legenda vagyokkal, a Pillangó-hatással....stb.
    Majd kiveszem, ha eljutok odáig, köszi!

    VálaszTörlés