2010. jan. 15.

Stoppp



Miután meguntam a Ferenciek terén a tömeget, elindultam gyalog hazafelé, de a fürdőnél úgy döntöttem, hogy azért mégis megvárok egy buszt. Néhány néni állt körülöttem, az egyikért érkezett egy kocsi és kérdezték, nem megy-e valaki a körtérre, én meg azonnal ugrottam be a vadidegen kocsiba. :) Sikeresen, bár kissé szűkösen eljutottunk a Móriczig, elmentem könyvtárba, majd visszamentem a megállóba. Isteni(?)szerencsére hirtelen egy 9 fős mikrobusz jelent meg, egy anyuka vitte haza a gyerekeit, s kiírta a szélvédőre merre megy: KELENFÖLD! Úgyhogy megint találtam magamnak fuvart, haza is értem 3/4 négyre. :) Élmény volt.

4 megjegyzés:

  1. Háhá, tökjó vagy Kitti! :D:D:D:D

    VálaszTörlés
  2. :) Jó érzést volt úgy hazaérni, hogy egy pillanatig sem használtam a BKV-t, lehet, hogy át kéne térnem a stoppolásra, majd gyártok KELENFÖLD meg FERENCIEK TERE táblát. ;)

    VálaszTörlés
  3. nemááár, már mindenki stoppolt, csak én nem D: mindig jókor döglődöm itthon -.-

    VálaszTörlés