2009. dec. 22.

Shit happens (Best of)

Csörgő a Lacitól egy hatalmas Shit Happens plakátot kapott karácsonyra. :) Én meg valami olyasmit, aminek sokkal jobban tud az ember örülni, mint egy bóti cuccnak. :) Dia saját kezivel kötött nekem sálat. :P Természetesen lila-fekete, hasonlóképp a Luca-féle üveg. :) Köszi mindenkinek és remélem, hogy azok is örülnek, akiket én leptem meg. :P 
Islam: If shit happens, it is the will of Allah.  
Creationism: God made all shit. 
Darwinism: This shit was once food. 
Capitalism: That's MY shit.
Communism: It's everybody's shit. 
Feminism: Men are shit 
Jehovah's Witnesses: >Knock< >Knock< Shit happens. 
Hare Krishna: Shit happens, rama rama. 
Atheism : I can't believe this shit! 
Nihilism: No shit. 
Wicca: If shit happened once, it will happen twice more. 
Voodoo: Shit doesn't just happen -- somebody dumped it on you. 
Julius Caesar: I came, I saw, I shitted. (Veni, Vidi, Shitty) 
Shakespeare: To shit or Not to shit, that is the question. 
Dyslexia: Tihs happens.
Descartes: I shit, therefore I am. 
Cats: Dogs are shit.
Einstein: Shit is relative.
A koncerten találkoztam a Géber Szandival. Jó volt látni őt és nagyon sajnálom, hogy pont akkor érettségizett le, amikor megismerkedtünk....Pedig tök jól elvoltunk stapliban. 

3 megjegyzés: