2009. dec. 19.

Fehérnemű a személynek, akit szeretek

A pasik, ha meg akarnak lepni valamivel egy nőt, általában három dolgot vesznek:
A, virágot
B, csokit
C, fehérneműt
Ha a legutóbbit választják, általában valami szeci ajándéktáskában vagy selyempapírba csomagolva adják át, hogy aztán később letépjék a hálóban a hölgyről. Na, ma én azt játszottam, hogy meg akarok hódítani valakit, s vettem egy fűzőt, szexi fűző mntájú zacskóval, majd miután kifizettem, ünnepélyesen átadtam saját magamnak. :) Hát igen. Azt meg kell hagyni, hogy gyönyörű, s én sem vagyok rossz benne(sőt...XD). Alig várom, hogy felvehessem és olcsó ribancnak nézzenek. :)

4 megjegyzés:

  1. Tudom, nagy a pofám, hogy ennyit dicsekszem, de már olyan rég vágytam rá és annyira szerelmes vagyok belé. :) (L)

    VálaszTörlés
  2. Hadd lássam hát az én egyetlen drága olcsó ribancomat! (L)(L)
    Bjutiful.:D és Kva jó ez a zacsi:D

    VálaszTörlés
  3. Majd csinálok képet holnap délután. :) Meg majd felveszem suliba. :) Én bevállalom, s lehetőleg olyan napon lesz rajtam, amikor van matekunk. XD

    VálaszTörlés