2009. dec. 14.

Kívánságlista

Lassan itt a karácsony, szerintem már mindenkinek megvan az ajándék, de ha még nem is vettem meg, az ötlet már megszületett. És akkor most kérném meg a Jézuskát, Mikulást, Húsvéti Nyuszit, Szuperment vagy az Örvös Tatut, hogy hozzon nekem karácsonyra boldogságot, békét, féktelen őrültségeket, sok szerencsét, egy kipihent és zseniális elmét, egy szerelmet, ha lehet, akkor a nemsokára megjelenésre kerülő listából válasszon, bár még van pár emberke, akit nem írtam rá, ám azt hiszem, az imént említett személyek tudnak gondolatot olvasni, így nem lesz gond. :) A sarokban új zene, Rihanna legfrisseb klipje, kicsit Szarvasvadász utánérzés, nekem nagyon tetszik, bár kezd idegesítő lenni a Chris Brown okozta szenvedés és az ennek rendezett hírverés, aiből szépen profitált a leányzó, míg a srácot 5 év felfüggesztettre ítélték. Kampec.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése