2009. dec. 27.

Christmas...(merry)christmas

Hát...minden évben azzal áltatom magam, hogy ez jobb lesz, és szeretem annyira az ünnepet, hogy ne igyak előre a medve bőrére, de az a baj, hogy túl sok jóstehetség szorult belém. Vagy rossz a karmám, ki tudja? Jól indult...23-án elmentem nagymamámékhoz, hogy egy álmom váljon valóra azzal, hogy feldíszítem az ő fájukat, persze velük együtt. Nekik, amióta az eszemet tudom, mindig hatalmas, élő fájuk volt, s mikor megérkeztünk hozzájuk, csak ámultam és bámultam a sok csillogó, gyönyörű dísztől, olyan tökéletesek és varázslatosak voltak, s mindig arra vágytam, hogy egyszer én tehessem fel őket. Na, pár éve mindig megbeszéljük, hogy sort kerítünk rá, de valahogy eddig sosem jött össze, pedig 3 piros hetes és pár 86-os megállónyira lakunk egymástól. :) Nagy élmény volt, jól éreztem magam, élveztem a nyugit. aztán másnap hazajöttem, összedobtam negyed óra alatt az itthoni műfát, jött apám, veszekedtünk, szokásos. Másnap indultunk volna nagymamámékhoz, de Norbi nem akart jönni, aztán meg kijelentette, hogy jön, de csak Red Bull-lal a kezében, hogy idegesítsen mindenkit, erre anya mondta, hogy ő sem jön, én meg leléptem itthonról bőgve, táskámban váltóruhával, s megmondtam, hogy egy gramm csomagot haza nem hozok, jöjjenek utánam, ha kell valami. Ők is útra keltek nem sokkal utánam, karácsonyi ebéd, viták, én meg ottmaradtam, s ma délelőtt jöttem haza, mert itthon nélkülem sajnos megáll a világ, vagy csak arra készül.
Ajándékok....nagyon bőkezű volt a Jézuska idén, kaptam egy mobilt, persze nem új, de jobb, mint a régi. Gazdagabb lettem egy MP5-tel(ne kérdezd mit tud, amit a 4 nem), 3 sállal, egy kesztyűvel, Avriles parfümmel, egy könyvvel, egy csomó apró meglepetéssel és egy felsővel. Pár Black Star by Avril Lavigne + fűző kombó várható a jövő héten, csinálok pár profi kis poozer képet. :)
Ja, és idén a kelleténél is több karácsonyi filmet néztem, személyes kedvenc: Myrsky, a juhászkutya

2 megjegyzés:

  1. "if you've got no arms put your hands in the air!" xP joafelső.:)
    többi ajándékod is nagyonszép:)^^

    VálaszTörlés
  2. If you voted Edward Cullen, throw your hand in the air!
    If you voted Zac Efron throw your hands in the air!
    If you also voted Zac Efron throw your hands in the air!
    XD

    VálaszTörlés