2009. dec. 19.

an ordinary post


Gulyás hétfőn hiányzik. Így most 2010-ig rághatom a körmeimet a fizika, kémia, angol, matek és valószínűleg a töri dogák miatt is, pedig én az a típus vagyok, aki iszonyatosan kíváncsi a jegyére, akár karó, akár nem. a képen a jegyeim, mi lesz félévkor, na azt nem tudom....Ötletem sincs ma mi lesz a végleges program, de tegnap voltam a Decathlonban és a póló összesen 2800 ft-ot kóstált, de csak csütörtökre lesz kész, így karácsony napján az lesz az első dolgom, hogy kimegyek fagyoskodni egyet Budaörsre. Tehát póló pipa, rizslámpa még áll, a fűző még nem biztos, de szerintem akár egyedül is elmegyek. Nekem kell egy olyan! :)
Tegnap Hideggel megnéztük az Igazából szerelmet(Love Actually), jó volt nosztalgiázni rajta, hiszen már vagy ötször láttam, itthon is megvan, s persze a lelkemet kényeztette az a rengeteg angol, angolul, angol akcentussal beszélő színész vagy inkább helyes pasi. :)
Kedden osztálykarácsony, már csak egy apró részlet hiányzik az ajándékhoz, de vasárnap azt is beszerzem, remélem mindennek örülni fog Ő, Akit Most Nem Neveznék Nevén. És hogy engem ki húzott? Van egy tippem, de csak a halál biztos, mint mondani szokták, így nem iszom előre semmire sem. Au revoir!

3 megjegyzés:

  1. bárcsak nekem is ilyen jó jegyeim lennének :(

    VálaszTörlés
  2. Én drukkolok neked....
    Kitartás Dia, látom benned az esélyeket és a kitűnő bizonyítvány reménysugarát!

    VálaszTörlés