2010. máj. 13.

Hullámvasúton ülve, magassarkúban és fürdőruhában

Nagyon hullámzik az életkedvem egy ideje...Tegnap este, mivel nem jutottam géphez és nem volt semmi dolgom, úgy döntöttem, hogy lefekszem aludni nyolckor, így tettem is  a nyugodt alvás érdekében, ám mégis sikerült leülnöm megnézni a LOST és a HOUSE legújabb részét, fórumoztam is az előbbivel kapcsolatban, így tízkor kerültem ágyba és nem tudtam elaludni. Majdnem úgy jártam, mint Dr. Sean McNamara a Kés/Alatt-ban. Nem tudott aludni, bevett egy altatót, az nem használt, így bevett még egyet, majd leöblítette egy kis whiskey-vel, ezt megismételte párszor, s reggel Troy-nak kellett újraélesztenie. Hát...nálunk nincsen három orvos egy háztartásban, így inkább nem kockáztattam.
Ma viszont viszonylag jó kedélyű voltam, a bioszt betippelgettem, az óráknak is egyszer csak végük lett, s miután hazaértem, kimentünk a MOM Park-ba kicsit shoppingolni. Vettem egy gyönyörű cipőt meg egy fürdőruhát, annak ellenére, hogy idén nem is megyek vízpartra, de csak emiatt a gyöngyszem miatt mindenkit rá fogok venni, hogy jöjjön velem strandra. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése