2010. máj. 18.

Fishing On Orfű

Újabb fejlemény a nyárral kapcsolatban, méghozzá az, hogy 17-én lent leszek a Fishing On Orfű fesztiválon, aznap este lesz Péterfy Bori, 30Y meg NemJuci, ott éjszakázom a Zsófiékkal sátorban, másnap reggel jövök haza, este pedig Bencsiékkel megyünk évzárást isteníteni. Remélem nem leszek használhatatlan reggelre, de az biztos, hogy alvásra nem lesz idő!
És akkor a nagyon rég olvastam című rovat: Tegnap voltam könyvtárban, kivettem egy könyvet, ami alapján a Tipping The Velvet készült és annyira tetszik....csak az a baj, hogy átragadt rám a hangulata. Nem tudom, kicsit olyan, mintha szerelmes lennék és beszélni, találkozni akarok valakivel, mesélni neki, a szemébe nézni, stb. Sajnos úgy tűnik, mégsem vagyok emóciómentes robot. Basszus.
Tanulni kéne törire, ki kéne tanulni, hogy mi a szart veszünk matekból és azt is átnézni, de nem megy...jövő héten még olasz meg kémia is. Lassan felmondok.

1 megjegyzés:

  1. Eseménydús napok, nem panaszkodhatsz. Zajlik az élet felétek.

    VálaszTörlés