2010. máj. 5.

Always the same traditions, mistakes....again and again...

Hát...itthon maradtam. Ez van. :) Nem mondom, hogy nem örülök neki, de persze azért legbelül tudom, hogy kimaradok valami megismételhetetlenből és egyre lejjebb csúszom az antiszoclépcsőn. :) Általában ez történik azokkal, akik úgy állnak hozzá az emberi kapcsolatokhoz, mint én. Kell nekem mindig gondolkodni. Amúgy szerintem azért leszek kéthetente beteg, mert agyonstresszelem magam fölöslegesen.
A szülinapom istenien telt tegnap, csupán egyszer basztak fejbe egy mobillal úgy, hogy még mindig ott a púp meg a fájdalom, de igazából ezt vehetjük hagyományőrzésnek, hiszen tavaly is kábé ez történt, csak akkor a Marci volt a tettes, na meg egy kislabda. :) Jeee.
Ma kikeltem a karanténból és anyával elmentünk neki táskát nézni, de a végén nekem találtunk. :) Így kell ezt! Amúgy az utóbbi 24 órában csupán 4x40 percet töltöttem sorozatok nézésével. XD
A Gravity egy új felfedezettem, olyan emberekről szól, akik öngyilkosságot követtek el, de nem jött össze nekik. A főszereplő a Szívek Szállodájából Lucy és mondhatom, hogy a csaj eyecandy. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése