2009. aug. 30.

Zuhair Murad Fall 2009

Nem tagadom, imádom a gyönyörű ruhákat, s bár nagy pénzpocsékolásnak tartom, de néha szívesen nézek divatbemutatókat a neten. Most találtam egy tervezőt, akinek a művei nagyon megtetszettek. A libanoni Zuhair Murad olyan csodákat készít, amelyeket szerintem csak egy nő tudna, néha csodálom is a férfi divatgurukat, hogy miképpen képesek ilyen ízléses és lélegzetelállító ruhadarbokat kreálni. És most ne térjünk ki a homoszexualitásra, mert az még nem azt jelenti, hogy az ember fia igazából nő. Na mindegy. És most lássul a kedvenceimet, a többi **ITT** látható.

2 megjegyzés:

  1. Azta. Főleg a páros képről a jobb oldali azta. A triplásról a bal oldali nagyon ötletes, de mindegyik nagyon jól néz ki. Én se hinném el, hogy ezt egy pasi tervezi o.O

    VálaszTörlés
  2. Szerintem meg a pasi tervezők egyértelműen jobbak. Ők látják, hogy mi néz ki szépen egy nőn, akár meleg, akár nem. Nekem is a páros képes tetszik ^^

    VálaszTörlés