2009. aug. 19.

Shopping mánia

Azt hiszem újabb betegség ragadott magával, ezúttal a cipő-mánia. Még mindig biztos állíthatom, hogy nem vagyok egy shopping-szísza(by Yvonne), de azért az első önálló keresetemmel a malacperselyben kicsit felszabadultabban megyek végig az üzleteken. A New Yorkerben mostanában visszatérő vendég voltam, a két felső előtt még beszereztem egy új cipő-cipőt a régi helyett, valamint egy lila kötött satyit. További cipő terén sem voltam rest az utóbbi időben, pár hete vettem egy fekete, little bit high-heeled szandált, pár napja pedig anyától kaptam egy edzőcipőt, ami pont olyan, amilyet a VIVA-n szoktak mutogatni a Sztárok Testközelben, olyan hip-hop sztáros. :) Imádom. Most éppen magassarkú bokacsizmát néztem ki a Humanicban, lehet, hogy arra is sort kerítek. És akkor képek....





2 megjegyzés:

  1. Szia Hugi,
    kicsit furcsa ennyi féle stílust összehozni rajtad. Az edző- és tornacípő oké, de a szandi meg a magassarkú csizma nár kevésbé. Nem mintha nem állna jól, vagy valami, de nem tudlak benne elképzelni.

    VálaszTörlés
  2. Tudod, kissé tudathasadásos vagyok. Az egyik felem szeret kissé fiúsan, olyan menő, laza stílusban öltözködni, a másik felem pedig 100 %-ban nő. Minden vágyam pár szexi magassarkú és koktélruha, de pár Converse tornacipőt is elfogadnék. :)

    VálaszTörlés