2009. aug. 3.

12 óra munka=12 óra szórakozás, 8 óra alvás

Ha eljön a nyár, és az ember nem dolgozik, teljesen eltűnik a napi rutin, így egy ideje nem írok blogot, délben veszem át a pizsamát és akkor eszek, ott és azt, amikor, ahol és amit megkívánok. Ez így együtt elég borzalmas most, de mit lehet tenni!?
Mondjuk elmehet az ember nyári munkára. Jelentem, ezt meg is tettem hostess voltam egy hétig az ICHST(International Congress of History of Science and Technology) nevezetű konferencián, a BME-n és nagyon jó volt!! :) Érdekes ennyi(1000) külföldivel találkozni, angolul és németül boldogulni, a záróvacsora pedig a Szépművészetiben volt, ötcsillagos kaják középkori festmények és szobrok között...Huhh nem volt rossz! :D És amellett, hogy élveztem az egészet, még szép kis fizetést is kaptam! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése