2009. aug. 25.

Tűzvonalban

Pár héttel ezelőtt találtam rá a Tűzvonalban című sorozatra, ami az eddigi kedvenceimtől eltérően echte magyar. Stohl András, Kéri Kitty, Pindroch Csaba, Hollósy Frigyes és még rengeteg neves magyar színész tűnik fel benne pisztollyal a kézben, golyóálló mellénnyel és meg kell mondanom, hogy az operatőri munka nagyon tetszik. Tudják hogyan kell eladni egy akció-krimit, így elővették a jó öreg 24-et mintának és nagyon hasonló séma szerint dolgoztak. Ha jól értesültem, akkor sajnos a tegnapi résszel vége volt a sorozatnak, pedig még néztem volna, az utóbbi évek legizgalmasabb, leg-cliffhanger-dúsabb szériája volt közel, s távol. Ezt értsétek persze az európai sorozatokra. Mindenkinek ajánlom, aki szereti a 24-féle, rendőrös, lövöldözős, akciókban gazdag dolgokat! Az első két évadot még nem láttam, de ezek után biztos sort kerítek rájuk, ugyanis az első már kijött DVD-n is! A képen Schmied Zoltán, azaz Mike.

2 megjegyzés:

  1. Mindig rá akartam venni magamat, hogy megnézzem, de sose jutottam el odáig... eh. Na majd most! *egy hónapja mondogatja*
    Ja, nézz át blogomra (megint, igen), érintett vagy valamiben :)

    VálaszTörlés