2009. jún. 13.

The Wristcutters: A Love Story

A legjobb filmeket egész életemben a véletlen(?sors?) sodorta felém, s mivel a STAY egy újabb depresszív alkotás megmézésére sarkallott, keresgéltem a neten, s szembejött velem a következő cím: The Wristcutters. Mondom, hű de jó, érfelvágós film, teljesen nekem való, hát akkor töltsük le. Mielőtt lejött volna, körülnéztem, hogy ki mit gondol róla, s lassacskán kiderült, hogy nem is lesz ez olyan sötét, mint azt ahogyan én gondoltam. Egy igazi komédia, néhol fájósan, néhol sírósan röhögős, kreatív és Demeter szavaival fityiszt mutat a világnak. Imádom. És akkor arról még nem is beszéltem, hogy a zenéje is oltári, az egyik, s egyben a legjobb betétdal a filmben szereplő orosz "rocksztár" szerzeménye, akit az életben Gogol Bordello-nak hívnak, s éppen most turnéznak, de sajnos nem jönnek se a Szigetre, se a közelemben a nyáron. :(

A film főszereplője Zia, aki kissé rendmániás, volt egy gyönyörű barátnője, tök jóképű és persze halott, mivel felvágta az ereit.

Egy kissé fura túlvilágon tengeti mindennapjait, s találkozik a többi öngyilkossal, többek között az orosszal, s elindulnak megkeresni a volt barátnőt, útközben felvesznek egy stoppost, s indul az igazi kis roadmovie. Eszméletlen ez a film! :D Trailer, a linkre kattintva pedig a kedvenc jelenetem: http://www.youtube.com/watch?v=Gn7GVNskKU8 


                                             

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése