2009. jún. 29.

My celebrity look alikes

4 megjegyzés:

  1. Szia!
    Sztem Alexis Bledel-re hasonlítassz a legjobban.
    Tudom, hoyg Hülyén néz ki hogy mostcsak igy megkérlek, de hálás lennék, ha segítenél nekem, hogy hol tudnék magamnak csinálni/csiáltatni egy ilyet, mert már próbáltam kereseni a neten,de nem sikerült.
    Légyszi irj egy e-mailt vagy vegyél fel msn-re, mindkettőn az a címem, hogy VVIKIKE11@FREEMAIL.HU (persze kis betűvel)
    Előre is nagyon köszönöm: Wikii

    VálaszTörlés
  2. szia :-)
    nekem is nagyon tetszik ez a kollázs!
    ha megkérlek, nekem is megírod, hogyan tudnám megcsináltatni? :-)
    ez az e-mail címem: nnoika@freemail.hu

    előre is köszönöm szépen!
    noémi

    VálaszTörlés
  3. Hugi, te magadra hasonlítasz a legjobban :-)

    VálaszTörlés
  4. Szerintem is.
    Hülyeség ez az egész program, ha látnád miket adott ki!

    VálaszTörlés