2009. jún. 3.

Nachmittag mit meiner Mutti

Ma végigvásároltam a Rákóczi utat. :D Megnéztünk egy csomó használtruhást, meg olcsóruhást s nem jöttünk haza üres kézzel, sőt. alig bírtuk hazacipelni a dolgokat. Én vettem egy vízlepergetős, barna, nagygombos kiskabátot, hiszen Angliában nem lesz valami száraz az idő, ha lehet hinni, a szóbeszédnek. aztán beszereztem egy szürke kicsit bő és lógós rövid ruhácskát, ami tökéletesre nyárra, plusz egy fekete cicanadrággal most is fel tudom venni. A legnagyobb siker egy plüssjátékos boltban ért minket, de inkább nem mesélném el, hogy mi mindent találtunk, ugyanis a fele ajándék, így titok.
Holnap megyünk Szentendrére, pénteken meg korcsolyázás, hála a Sziszinek olcsón megúszom, tök jó a korija, a végén még szépen lenyúlom és emigrálok Mexikóba vele. :D

3 megjegyzés:

  1. Shopping a köbön :-) Egy ilyen vásárlókörútra én is beneveznék vmikor veletek. :-)
    Megoldható?
    Csók.

    VálaszTörlés
  2. Persze.De az tuti, hogy nem fogsz tudni kijönni abbóla boltból, ahol a plüssöket vettük. Kész menyország.

    VálaszTörlés
  3. Akkor ezt még megbeszéljük :-)

    VálaszTörlés