2009. jún. 28.

Lassan(nagyon lassan) nullás...

Semmi jóra nem számítottam, s ezt nagyon helyesen tettem. A kellemes nyaraláshoz adott volt sok minden: gyönyörű tengerpart, boltokkal teli sétálóutca, kényelmes hotelszoba, isteni kaják, 2(!!)fürdőruha, hatalmas medence, Adriai-tenger. Ha csak ennyi lett volna, akkor tényleg egy mennyei hetet töltöttem volna Olaszországban, ám sajnos egy plusz adalék is jutott, méghozzá a család. Nem akarom nagyon részletezni, hogy a famíliám úgy ahogy van, egy nagy katasztrófa, anyámnak sikerült megint kiborulnia, stb, stb. én meg már a harmadik napon nem akartam mást, csak beülni a fürdőszobába a földre és hallgatni, amint csorog a víz a csapból, s nem foglalkozni a külvilággal. Három napon át ment a pokol, persze mint mindig, most is én voltam a mártír, aki mindent kordában tart(vagy próbál), virraszt és megvédi a társaságot attól, hogy totális hülyét csináljon magából. Na mind1. Jó lenne néha felelősségteljes, felnőtt emberekkel lenni, akik mellett lehetek még egy picikét gyerek.
De persze azért jó oldala is van ennek. :) A sok idegeskedés miatt, s egy csomó zabálás mellett fogytam legalább 3 kilót, míg a többiek meg csak híztak. Végre valami sikerélmény, komolyan. Ha így folytatják, a végén még jó lesz rám a New Yorker és a H&M alapkínálata. A képen amúgy Gisele Bündchen látható, aki épp nemrég dobta piacra a szandálkollekcióját, melyek emberi áron elérhetőek és a befolyt összegből fákat ültetnek. Ez a csaj is szimpi, pont, mint Heidi Klum, aki most várja negyedik gyerekét és még mindig úgy néz ki, mint húszévesen. Mázlista.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése