2009. jún. 28.

Johnette Napolitano-Suicide Note

Sokat gondolkodtam, s mivel mostanában ha olvasok valamit, vagy hallok egy számot, rögtön a képi megvalósításon gondolkodom, úgy döntöttem, hogy amint nem lesz feltűnő, hogy sok pénzem van ilyen hirtelen, veszek magamnak egy kamerát és végre megvalósítom mindazt, ami a fejemben kavarog. Míg próbáltam a héten elfeledni mindent az emeletes ágy tetején fülhallgatóval a fejemen, rákaptam egy dalra, ami nem megy ki a fejemből, s már egy komplett rövidfilmet összeraktam, nem hozzá, hanem inkább vele. Ha megvalósítottam, nagyon örülni fogok.
Kellékek: CBA, egy szép csaj, vidám ruhák, fekete ruhák és smink, borotva, egy üveg bor, barack, tej, müzli, egy világos és vidám lakás, egy anya, egy pótapa, egy öccs, egy boldog lány szobája, egy depressziós és kétségbeesett lány szobája, kamera, videótrükkökhöz valós szaktudás
Ha valaki tud bármiben is segíteni szóljon! A dal a sarokban.

1 megjegyzés:

  1. Cica, nem kell neked más, csak pár pozitív zene, egy jó pia, és egy nagy-nagy beszélgetés.

    VálaszTörlés