2010. okt. 2.

Machát Zsolt írt nekem levelet...WTF?

Az utóbbi napokban nagyon off voltam, úgy éreztem, hogy valami kiölte belőlem a gyermeki izgalmat, kiszöktek a pillangók a gyomromból és akkor sem menne fel a pulzusom, ha valaki egy motorosfűrésszel kergetne végig az utcán. Aztán szépen lassan helyrejöttem, péntek reggel addig nézelődtem, míg megtaláltam, a mostanában a TV6-on futó German Ink magyar tetoválóművészének saját stúdióját Hamburgban, s írtam egy e-mailt neki, hogy milyen tehetségesnek tartom, lenyűgöznek a művei és irigylem azokat, akik tattoo-t kaphatnak tőle. Nem gondoltam volna, hogy valaha elolvassa, azt meg végképp nem, hogy még válaszol is. Tört magyarsággal és szegényes ékezethasználattal visszaírt, s mondta, hogy itthon lesz egy hetet októberben, szóval ha szeretnék tőle egy tattoo-t, akkor időben hívjam. Alig hittem a szememnek. Válaszoltam, nemsokára jött még egy levél, azóta megadtam a számom, s mondta, hogy felhív, ha lesz egy kis ideje, hogy részleteket is tudjon mondani. el sem hiszem... Meglátjuk mi lesz, de egy ilyen lehetőséget kár lenne kihagyni. :)
Ezek így egy kicsit tüzet lobbantottak bennem, úgy ugráltam, mint egy ötéves. XD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése